e-brain

Allegro Ads – nowa forma promocji, którą zaoferuje Ci agencja interaktywna

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis
Allegro Ads – nowa forma promocji, którą zaoferuje Ci agencja interaktywna

Allegro to najpopularniejszy serwis aukcyjno-handlowy w Polsce. Ma ponad 500 milionów odwiedzających rocznie i ponad 10 milionów aktywnych użytkowników. Agencja interaktywna ADSright zagwarantuje Ci promocję za pomocą kampanii reklamowej allegro ads.

Promocja w „sercu polskiego e-commerce” 

Usługa promocyjna Allegro ads to innowacyjna metoda marketingu internetowego, która wykorzystuje siłę mediów społecznościowych do promowania świadomości marki, zwiększania sprzedaży i budowania lojalności klientów. Agencja interaktywna ADSright pomoże Ci stworzyć unikalną kampanię internetową dla Twojego biznesu na Allegro.

Oferta zawiera szeroki zakres usług od stworzenia i zarządzania profilem marki, tworzenia banerów, zdjęć i filmów dla Twojej firmy, aż po zarządzanie wszystkimi kampaniami reklamowymi na Allegro i innych polskich serwisach (w tym kampaniami Google AdWords).

Co zaoferuje nam kampania promocyjna?

Allegro ads pozwala na promocję Twojej firmy i jej produktów poprzez kampanie kupna i sprzedaży w serwisie allegro. To unikalne źródło ruchu przyniesie tysiące klientów do Twojego sklepu, przekonaj się sam: https://adsright.pl/allegro-ads/!

Poniżej przedstawiamy niektóre z możliwości tej kampanii reklamowej:

  • możesz wybrać jeden z czterech rodzajów reklam – baner, tekst, flash lub rich media;
  • reklama może być rotowana z reklamami innych reklamodawców;
  • możesz wybrać jeden z dwóch rozmiarów – 300x250px lub 160x600px;
  • rozmiar reklamy nie zmienia się, a jedynie jej pozycja na ekranie;
  • twoja reklama będzie wyświetlana na stronie głównej oraz w wynikach wyszukiwania;

Główne zalety korzystania z Allegro ADS to:

– łatwość wdrożenia;

– szybki zwrot z inwestycji;

– szeroki wybór formatów, opcji targetowania i planów cenowych;

– możliwość tworzenia i zarządzania reklamami z poziomu konta Allegro (lepiej jednak, aby zarządzaniem zajęła się agencja interaktywna, której powierzamy pieczę nad naszą promocją);

– dotarcie ze swoimi ogłoszeniami do większej liczby klientów;

– zwiększenie świadomość swojej firmy;

– przekształcenie odwiedzających w klientów (dzięki inteligentnemu targetowaniu).

Pytanie brzmi: czy to działa?

Tak, ale to zależy od tego, co próbujesz zrobić. Istnieją dwa rodzaje reklamy: branding i remarketing. Branding ma na celu nagłośnić Twoją firmę, aby produkt lub usługa były znane konsumentom, więc będą myśleć o Tobie, kiedy potrzebują tego, co sprzedajesz. Remarketing ma na celu zachęcenie ludzi do podjęcia pewnego rodzaju działań od razu, lub do wypełnienia formularza, dzięki czemu można się z nimi skontaktować później.

Wiele osób nadal nie zdaje sobie sprawy, jak duży wpływ reklama internetowa może mieć na ich działalność. A wiele firm wciąż uczy się, jak skutecznie wykorzystać moc reklamy internetowej dla celów brandingu i remarketingu. 

Zdjęcie główne: Lilly Rum/unsplash.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*