Allegro to najpopularniejszy serwis aukcyjno-handlowy w Polsce. Ma ponad 500 milionów odwiedzających rocznie i ponad 10 milionów aktywnych użytkowników. Agencja interaktywna ADSright zagwarantuje Ci promocję za pomocą kampanii reklamowej allegro ads.
Usługa promocyjna Allegro ads to innowacyjna metoda marketingu internetowego, która wykorzystuje siłę mediów społecznościowych do promowania świadomości marki, zwiększania sprzedaży i budowania lojalności klientów. Agencja interaktywna ADSright pomoże Ci stworzyć unikalną kampanię internetową dla Twojego biznesu na Allegro.
Oferta zawiera szeroki zakres usług od stworzenia i zarządzania profilem marki, tworzenia banerów, zdjęć i filmów dla Twojej firmy, aż po zarządzanie wszystkimi kampaniami reklamowymi na Allegro i innych polskich serwisach (w tym kampaniami Google AdWords).
Allegro ads pozwala na promocję Twojej firmy i jej produktów poprzez kampanie kupna i sprzedaży w serwisie allegro. To unikalne źródło ruchu przyniesie tysiące klientów do Twojego sklepu, przekonaj się sam: https://adsright.pl/allegro-ads/!
– łatwość wdrożenia;
– szybki zwrot z inwestycji;
– szeroki wybór formatów, opcji targetowania i planów cenowych;
– możliwość tworzenia i zarządzania reklamami z poziomu konta Allegro (lepiej jednak, aby zarządzaniem zajęła się agencja interaktywna, której powierzamy pieczę nad naszą promocją);
– dotarcie ze swoimi ogłoszeniami do większej liczby klientów;
– zwiększenie świadomość swojej firmy;
– przekształcenie odwiedzających w klientów (dzięki inteligentnemu targetowaniu).
Tak, ale to zależy od tego, co próbujesz zrobić. Istnieją dwa rodzaje reklamy: branding i remarketing. Branding ma na celu nagłośnić Twoją firmę, aby produkt lub usługa były znane konsumentom, więc będą myśleć o Tobie, kiedy potrzebują tego, co sprzedajesz. Remarketing ma na celu zachęcenie ludzi do podjęcia pewnego rodzaju działań od razu, lub do wypełnienia formularza, dzięki czemu można się z nimi skontaktować później.
Wiele osób nadal nie zdaje sobie sprawy, jak duży wpływ reklama internetowa może mieć na ich działalność. A wiele firm wciąż uczy się, jak skutecznie wykorzystać moc reklamy internetowej dla celów brandingu i remarketingu.
Zdjęcie główne: Lilly Rum/unsplash.com